.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجلیل امام جمعه از افتتاح زود هنگام پل شهید کشوری بابل

امام جمعه بابل گفت: از اينكه بزرگ‌ترين پروژه درون شهري بابل زودتر از موعد مقرر افتتاح شد بايد از مسئولان اين پروژه قدرداني شود.

حجت‌الاسلام حسن روحاني در حاشيه افتتاح پل روگذر شهيد كشوري بابل در گفتگو با فارس اظهار داشت: افتتاح اين پل در سال همت و كار مضاعف بيانگر همت بلند دولتمردان اين نظام است كه به بركت خون شهداي اين مرزو بوم اين پروژه‌ها را به ثمر رساندند.
وي گفت: به دليل اعمال مهندسي و اجراي بسيار خوب پل روگذر كشوري بايد از پيمانكاران اين پل به نحو شايسته تجليل شود.
خطيب نماز جمعه بابل افزود: در طول 31 سال پيروزي انقلاب اسلامي خدمات ارزنده‌اي براي رفع محروميت در سطح كشور انجام شد كه جاي تقدير است و از شهرداري و شوراي شهر بابل به جاي اينكه هزينه‌ها و درآمدهاي محدود شهرداري بابل را هدر دهند براي اجراي كارهاي بزرگ و اساسي هزينه كردند، تجليل مي‌كنم.
روحاني تصريح كرد: به عينه مشاهده كردم پيمانكاران پل روگذر كشوري گاهي دو شيفت و سه شيفت مشغول فعاليت بوده تا اين پل را زودتر از موعد مقرر تحويل مردم بابل دهند و از دولتمردان انتظار داريم علاوه بر اينكه بدهي پيمانكاران اين پروژه را زودتر تسويه حساب كنند جداگانه به نحو شايشته‌اي از همت و تلاش مضاعف اين پيمانكاران تجليل كنند.
رئيس شوراي شهر بابل نيز در اين خصوص به خبرنگار فارس گفت: پروژه روگذر ميدان كشوري بزرگ‌ترين پروژه درون شهري تاريخ بابل است كه قرارداد اوليه اين طرح 20 ماهه بوده اما پيمانكار طرح با تلاش و همت مضاعف اين پروژه را 13 ماهه آماده بهره‌برداري كرده است.
حجت‌الاسلام حسن فلاح افزود: اين پروژه شايد براي مردم ديگر استان‌هاي كشور چندان بزرگ نباشد اما براي مردم بابل كه از مظلوميت و محروميت خاصي رنج مي‌برند بسيار بزرگ است.
وي تصريح كرد: به دليل كمبودهاي اعتباري كه در شهرداري‌هاي استان وجود دارد شهرداران و اعضاي شوراي شهر جرات انجام كارهاي بزرگ را ندارند و كمبود اعتبار شهرداري‌هاي استان در مقايسه با شهرداري‌هاي كشور يك فاجعه است.
فلاح بيان داشت: پروژه كشوري قرار بود 22 بهمن سال 88 به بهره برداري رسد و اين توان در پيمانكار طرح وجود داشت اما به دليل مشكلات مالي به تاخير افتاد اما پيشرفت اين طرح به صورت روزانه محسوس بود و شهروندان اين پيشرفت و تحول را به صورت روزانه مشاهده مي‌كردند.
وي از افتتاح بلوار ساحلي بابل در آينده نزديك خبر داد و افزود: بلوار ساحلي بابل از پل موزيرج تا ميدان شهيد سجودي حداكثر ظرف دو ماه آينده افتتاح و به بهره‌برداري مي‌رسد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.